Gårdagen i bilder

Skrivet den: 2015-07-31 kl. 08:06:19 / Kategori: That is that
Igår kväll var vi och grillade hemma hos min farbror då min faster och kusiner befinner sig i skåneland. Min andra kusin var också där samt mina egna föräldrar så det var en ordentlig släktträff, haha. Vi grillade, åt glass, spelade kubb och hade det allmänt mysigt och trevligt tillsammans! 

PS. Vi körde killarna mot tjejerna i kubb. Killarna vann, men vi ansåg att det inte var riktigt rent spel från deras håll. ;)






Kommentarer
Postat av: josefine

Hoppas du får en riktigt bra helg! :)

Svar: Tack :) och desamma såklart!
Dessi

2015-07-31 @ 19:34:05
URL: http://nouw.com/malmqvistarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0