Söndagsutflykt

Skrivet den: 2015-07-05 kl. 10:03:01 / Kategori: That is that
God morgon! 
Hoppas allt är bra med er och att ingen är för bakis ;) 

Jag har fått lite muntliga kommentarer och reaktioner på mitt inlägg om alkohol. Min kritik låg mest mot de som dricker för mycket. De som inte kan stå på benen, sluddrar, skriker, bråkar, slåss och spyr. För de som tar ett glas vin eller cider en härlig sommarkväll, go for it! Det är samma sak som när jag unnar mig en glass, haha! 

Skit samma, söndagsutflykt. Jag och Daniel är på väg till Ullared. Jag har fått med honom dit, utan några protester. Han har fått flera chanser att dra sig ut till och med ;) Önska oss en trevlig dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0