Flygresan och kvällen

Skrivet den: 2016-10-31 kl. 06:00:00 / Kategori: New York 2016

God morgon! Hoppas allt är bra med er. Vi kom fram till nyc vid halv sex igår men det var på andra försöket. Efter att vi blivit lovade 22 grader på marken blev vi chockade när mörka moln omgav oss precis innan landning. Planet krängde ordentligt hela tiden på vägen ner. Med ordentligt så menar jag att jag hörde minst två personer som hyperventilerade och tre personer som spydde. Kvinnan bakom oss såg sin död framför sig, stackaren. Med 300m kvar bestämde sig piloten för att det inte skulle gå bra och vände uppåt igen. I 20 minuter cirklade vi runt uppe i luften innan vi landade från ett annat håll väldigt lugnt och smidigt. Skönt!!

45 minuter härlig tunnelbanefärd senare var vi på hotellet och tio minuter efter det på Times Square. Det blev bara en snabb promenad, men vi var ju tvungna. Jag älskar nyc, fy vad jag trivs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0