Åhus finest

Skrivet den: 2017-08-10 kl. 08:43:43 / Kategori: That is that

Igår var det myslunch igen! Enligt Daniel så är luncha det enda jag gjort i sommar, haha! Men vad ska man annars göra liksom? ;) 


Jag körde och hälsade på Alex och Theo igår och vi gick till Åhus finest och åt lunch. Supermysigt verkligen! Vi tog varsin sallad och en pizza till Theo som vi åt mest på den också. Jag kollade inte så mycket i butiken utan vi satt ute och åt i det fina vädret. Efteråt gick vi längst med hamnen och tittade innan vi lekte en stund på deras gräsmatta. Gud vad jag längtar till hus säger jag bara! Någon som har något billigt och bra till salu? ;)



Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

de såg inte lite gott ut! =) magen kurra nu

ha en bra dag
kram

2017-08-10 @ 08:46:43
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0