At the beach

Skrivet den: 2017-12-21 kl. 11:09:30 / Kategori: Bali 2017
Vi slapp vakna upp till regn idag efter att ha lyssnat på det halva natten. (Jag sover fortfarande dåligt, Daniel lite bättre nu) Trots uppehåll struntade vi i promenaden imorse, båda lika nöjda över det beslutet. Frukost intogs (pannkakor, äntligen) och sedan valde vi att lägga oss vid stranden. Den ligger ca 20 m från poolen, haha. Här ligger vi nu och svettas. Det är inte strålande sol men hemskt varmt ändå. Vi planerar några timmar till i vågrätt läge innan en sen lunch ska intas för att förbereda oss inför dagens utflykt. Vi ska åka söderut till Uluwatu och templet där som ska ligga vid några klippor precis vid vattnet. Vi får se vad det är, men nu måste vi ju faktiskt göra något ;) 

(Jag har doppat mig i havet men eftersom poolen ändå ligger så nära går jag dit när jag vill svalka av mig. Älskar att snorkla och dyka, men annars är jag en pooltjej all the way) 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0