Då drar vi!

Skrivet den: 2017-12-16 kl. 10:24:53 / Kategori: Bali 2017
Det här med att resa. Fick kommentaren igår om att jag reser mycket. Jag vet inte, det gör jag kanske. Samtidigt tänkte jag att det var länge sedan jag reste men det har ändå blivit Dubai, Island och Kroatien redan i år. Och nu Bali då med. Så kanske ;) Men det finns inget bättre än att åka på semester så varför inte göra det så ofta man kan? 

Detta är i alla fall vår babymoon, sista resan bara vi två på ett tag. Sista resan innan hela livet förändras. En resa där vi ändå inte kommer kunna göra som vanligt för vad ska jag göra? Vad kan jag göra? Återstår att se :) Det vi kan göra är att bara vara tillsammans och bara va vi två, vilket kommer vara helt underbar, även om den lille i magen gör sig påmind lite då och då. 

"Den gamla vanliga" när vi reser är ju internet. Vågar inte lova hur aktiv jag kommer att vara, men ska göra mitt bästa. Önska oss en trevlig resa annars, så är vi hemma lagom till nyår :) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0