Mer träning och lunch på stan

Skrivet den: 2017-07-27 kl. 14:37:58 / Kategori: That is that

Det har blivit en hel del träning i sommar, men jag har också gottat mig ordentligt så det går nog jämt ut ;) 


Idag började vi med en seg morgonpromenad. Seg i det faktum att jag fick tvinga mig själv att komma iväg. Efter det körde jag ett benpass med Vera innan vi åt lunch på stan. Vi åt på mix'n go Sallads, som är rätt nyöppnat. Vera tyckte 98:- för bara salladen var lite dyrt, och det kan jag hålla med om. Men jag betalade 129:- för min kycklingsallad på museet i måndags så. 

Oavsett pris så fick vi mycket mat och den var supergod. Lokalen var också väldigt trevlig och fräsch, så stället rekommenderas :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0