En bra dag avslutades med en dålig match

Skrivet den: 2017-06-21 kl. 21:29:49 / Kategori: That is that

Jag har haft en härlig första dag på ledigheten där jag har gjort så pass mycket för att inte vara rastlös men ändå slappat en del! 


Det var tjejloppet i tivoliparken ikväll och som Actic-instruktörer hade jag, Diana och Patricia blivit tillfrågade att hålla i uppvärmningen! Superskoj och nervöst samtidigt! Årets tema var midsommar så det var blommor i håret och klänning som gällde. :) 

Efter uppvärmningen fick jag, på grund av en vad, strunta i loppet, och åkte istället på fotboll i Vittskövle. Daniel och co förlorade med 2-0 till slut och kom inte alls upp i den nivå man har vant sig vid nu. Tråkigt såklart men det är bara att ta nya tag till nästa match! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0