Kan vi kalla det trädgårdsarbete?

Skrivet den: 2018-04-18 kl. 17:14:00 / Kategori: Huset 2018
Igår fick svärmor med mig en runda till Solhaga helt spontan och det inhandlades "saker" som jag kunde plantera. Lite olika kryddor, lite fröer och en tomatplanta. Idag har mamma sedan varit här och hjälpt mig få dem i jorden för jag behövde lite moraliskt stöd. Jag har ju aldrig gjort det innan, "men det kan jag säkert" i ren Pippi Långstrump-anda :) Och man lär så länge man lever! 

Fint blev det i alla fall. Vi får se om det kommer upp någon gräslök och sallad, och sen är jag riktigt nyfiken på chokladmyntan också! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
Postat av: Svärfar.

Gräslök är huvudingräddiensen i "Matjesill å' jöög". Ingen gräslök, ingen snaps.

Svar: Vem vet, jag kanske ska ha en snaps i år :)
Desiree Persson

2018-04-18 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0