Lilleman på plats

Skrivet den: 2018-04-11 kl. 20:14:06 / Kategori: That is that
Jag lyckades övertala Daniel om att vi skulle säsongskort till MFF i år igen. Mitt vinnande argument var att vi skulle kunna få tag på biljetter till CL-kval och andra Europamatcher mycket lättare då. Matcher som vi verkligen inte vill missa. Men annars kommer det av naturliga skäl inte bli alls lika mycket Malmö som det brukar. Efter premiären uppe i Borås förra veckan, och premiären hemma mot AIK i måndags så kommer det inte bli fler matcher i vår för min del som det ser ut just nu. Daniel kan åka på några till tycker jag, men han har satt stopp för mig nu. Det funkar för mig, jag kan vara en lika bra supporter från soffan :) 

Det viktigaste för mig var ändå att åka ner till en match med magen i vädret för att sedan kunna visa lilleman att han har hejat på Malmö sedan han låg i magen. Så det går ju inte att byta till något annat lag då :) 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0