Att börja dagen, typ..

Skrivet den: 2018-01-04 kl. 10:06:20 / Kategori: That is that
Tänk att få börja dagen med denna goding. Lite avis hoppas jag allt att ni blir. Men om jag då skulle berätta att jag inte alls startar dagen såhär utan att jag redan renbäddat, satt igång tre maskiner tvätt, vattnat blommorna och varit och kört en PT-timme med Adam innan min smoothie så är jag tillbaka på att bara vara dryg ;) Lediga dagar startar oftast såhär men sedan händer det inte så mycket mer.. 

Daniel har börjat jobba idag så vi går långsamt tillbaka till varadagen. Planen är att jag ska städa och fixa lite här hemma nu i två dagar innan vi tar helg igen. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0