En månad!

Skrivet den: 2018-06-19 kl. 17:23:10 / Kategori: Elliot
Vår kille är idag en månad! Kan dock inte säga om tiden går snabbt eller långsamt för den gör båda! På något sätt känns det som om han varit hos oss längre än så, men oftast känns det som om han kom igår. Kärleken är i alla fall helt otrolig för gud så mycket jag älskar den lille krabaten! 

Växer så det knakar gör han också och vägde in på 4800g till sina 59cm igår på BVC. 

Dagen till ära har spenderats med att gny och vara orolig på alla sätt förutom när han ligger på mig. Vilket betyder att jag inte kunnat göra något alls. Inte mig emot dock utan vi har bara legat i soffan. Jag fick därför skjuta lite på dagens aktivitet som var avslutningen med kollegorna. Jag fick hoppa eftermiddagens fika och "lek/tävling" och ska snart joina gänget på rökeriet istället. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0