På mage

Skrivet den: 2018-06-01 kl. 12:52:00 / Kategori: That is that
Vädret är ju verkligen helt underbart just nu. Strålande sol varje dag. Tyvärr kan jag inte njuta av detta på samma sätt som vanligt då Elliot och förlossningskroppen gör livet lite mer begränsat. I alla fall just nu. Så inget stranden för oss utan vi håller oss hemma och njuter av några minuter i solen lite då och då när mini sover. 

Idag valde jag att ta solandet ett steg längre, så istället för att sätta mig i stolen som vanligt tog jag fram den där madrassen jag släpade hem från Kroatien och la mig på den. På mage!! Att man kan sakna något så mycket, haha! Som sagt, livet är underbart :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0