Spontan x 2

Skrivet den: 2019-04-12 kl. 21:46:48 / Kategori: That is that
Imorse fick jag halvt panik här hemma över dagarna bara går och nästan ser likadana ut. Rutiner är super men jag blir galen samtidigt. 

Därför började jag dagen med att försöka boka in grejer att hitta på och leta folk att umgås med. Jag försökte planera in en mammaträff utan barn, en kväll med härliga kolleger och ett gymbesök med syrran. Allt lyckades himla bra faktiskt ;) 

Det var heller inte bara jag som var rastlös utan Cathrin ville också göra något mer av dagen. Snabbt bestämde vi oss för att äta frukost tillsammans och det blev ett mycket trevligt förmiddagshäng hos henne och Alice. Efter lunch och vila hemma blev jag ganska fort otålig igen och vi åkte vidare till Sofie och Harry för ännu mer lek :) En bra fredag helt enkelt! (eller den kunde varit bra utan alla mina missöden senare på kvällen) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0