På gymmet!

Skrivet den: 2019-07-04 kl. 08:17:47 / Kategori: That is that
Igår hände något som inte hänt på länge. Något jag inte visste att jag ens längtat efter. Men efter att jag först sagt att jag skulle till gymmet, sedan velat så mycket att jag missat passen jag tänkte gå på och till slut tagit mig i kragen och stuckit dit fick det bli en runda ute i gymmet. Det var verkligen inte igår!  (Eller jo det var det ju, men det var länge sedan gången innan dess) 

Jag hade behövt köra ben, men eftersom jag var på ett nytt gym ville jag göra något jag var mer bekväm med så det blev rygg/axlar. Jag avslutade med 3 halvsnabba km på löpbandet som faktiskt känns idag. Känslan efter ett väl genomfört pass är alltid oslagbar :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0