Springa, sprang, sprungit

Skrivet den: 2019-06-22 kl. 22:21:25 / Kategori: That is that
Efter att ha känt mig uppblåst och allmänt degig ett tag tröttnade jag imorse och bestämde mig för att det skulle bli skärpning. Slut på allt tramsätande och kanske dags att planera in lite promenader igen. Och som den all-in-människa som jag är gick jag såklart ut stenhårt idag. På en lördag!! Jag la över läggningen på Daniel ikväll och stack ut och sprang. Planen var ett eller två varv runt kvarteret (gillar att kunna sluta när jag inte orkar mer) men nej så blev det inte riktigt. Jag fick feeling och sprang en ordentlig omväg ner till stranden. Bestämde mig sedan att jag fick lov att börja gå efter 5km, men eftersom allt utöver 5km var bonus fortsatte jag springa hela vägen hem och det blev rätt exakt 7,5 km istället. Helt underbart!! Varför gör jag inte det här oftare!?! (Kanske för att jag redan har ont i hela kroppen) 

Ett helt inlägg om min joggingtur idag, men de händer så sällan så va fan ;) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0