Eget rum - del 2

Skrivet den: 2019-03-17 kl. 22:19:02 / Kategori: That is that
Idag har vi flyttat på Elliots säng igen. Han sover mycket bättre på nätterna nu och har inte ätit på natten sedan i mitten av januari så det var dags för ett nytt försök. 

Läggningen var tuffare än vanligt, men vi är nog rätt bortskämda där ibland. Även igår var läggningen strulig så hur mycket som beror på att han ligger i ett annat rum nu vet vi inte. Det är ju klart att det påverkar till viss del. Jag har redan förvarnat Daniel på att om Elliot vaknar inatt och inte somnar om ganska omgående kommer jag inte lägga någon energi på det, utan bära in honom till oss i sängen. Nu är det nästan så jag längtar efter att sova nära min lillkille att jag skulle kunna gå och hämta honom redan nu :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0