Till morsdag

Skrivet den: 2019-05-29 kl. 22:05:37 / Kategori: That is that
I flera månader nu har jag "byggt ihop" en bok om Elliots första år. Jag har använt mig av en app som heter Once Upon. En fördel med appen är att man inte behöver göra så mycket mer än att lägga in bilder och text. Resten sköter appen och böckerna blir så otroligt fina. Det är också lyxigt att kunna spara sin bok och lägga till nya bilder efter hand. För att inte tala om den snabba leveransen. 

För att hinna få boken innan morsdag var jag tvungen att lägga beställningen senast den 19 maj, på Elliots födelsedag. Så efter gästerna åkt hem på kvällen satte vi oss och la in det sista, för att sedan skicka iväg vår order på tre likadana böcker. Dessa hade jag i min hand på onsdag eftermiddag. 

En nackdel skulle väl vara priset då. Lite väl mastigt, och både min och Daniels mamma fick betala lite på sin egen morsdagpresent, haha. Men å andra sidan hade jag satt ihop en bok på över 70 sidor så ;) 

Hur som helst så är vi så nöjda, och jag kommer när som helst börja arbeta på nästa bok! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0