Från lovet

Skrivet den: 2020-02-25 kl. 21:05:36 / Kategori: That is that
Det var en riktigt härlig vecka med lov förra veckan. Jag och Elliot hittade på en massa skoj tillsammans och jag njuter verkligen av tiden med honom! (Även om jag denna vecka har lämnar honom några timmar på förskolan för egentid utan något dåligt samvete alls. När kommer jag få den möjligheten sen liksom?)

En av dagarna åkte vi in till Barbacka med Sofie, tjejerna och Harry. Där busades det och målades lite. Det var inte världens lättaste att komma på aktivitet som passade barn i ålder 1,5 till 12 och en höggravid på det ;) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0