Mini babyshower

Skrivet den: 2020-02-17 kl. 19:57:54 / Kategori: That is that
Idag skulle det ätas lunch hos Carro. Tre gravida, en Alex och fem kids (utöver de i magarna). Full rulle med andra ord. Tiden var satt till 12.30 och eftersom det passade perfekt med Elliots sovstund (äta ifred, thank you!) tog jag en promenad dit så att han somnade i vagnen som vanligt. Jag var först rädd att jag utmanade ödet att gå dit och tillbaka men det gick hur bra som helst. 

När jag kom dit blev jag överraskad med en minishower för två. Vi hade ju babyshower för Carro för några veckor sedan och jag har flaggat för att jag inte "behövde" någon så väntade mig inget. Sofia är inte "nere" så ofta så det passade perfekt att ta oss båda två samtidigt :) extra roligt eftersom vi ska ha en av varje och det var dekorerat med både blått och rosa. Så fint! 

Tack fina ni för en trevlig eftermiddag! Att ses i sommar kan redan nu sammanfattas som kaotiskt, haha! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0