Dagarna tillsammans

Skrivet den: 2020-03-05 kl. 21:29:28 / Kategori: That is that
Just nu lever vi ju lyxliv med Daniel hemma. Jag njuter så mycket över att han är hemma hos oss och önskar det kunde vara så hela tiden. 

Men idag fick jag testa på att vara själv lite också då han skulle iväg en runda med jobbet. Eller, helt själv var jag ju inte. Daniel stack vid halv sju imorse och Elliot bestämde att dagen skulle börja 06.45 för oss andra (När Thea började sin dag vet jag inte riktigt för hon var ju halvt vaken hela natten...) Därefter var det lite mys i soffan innan alla skulle få frukost och dags för förmiddagsbus. Vid 10.30 kom mormor på besök för lite stöttning och vi gick bort till lekplatsen en runda. Elliot åkte rutschkana för glatta livet och Thea sov. Lunch fixades och sedan skulle Elliot sova innan vi sa hejdå till mormor och hej till pappa som var hemma igen. 

Det är just att hålla på Elliots rutiner som är det svåra när man är själv. Att se till att lunchen är klar till samma tid som vanligt eller att kunna lägga honom på bästa sätt när han ska sova. Vill Thea ha uppmärksamhet eller mat samtidigt får jag problem :) men förhoppningsvis lär vi oss alla tre ganska snart. 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0