Bus och lek!

Skrivet den: 2021-01-17 kl. 22:03:04 / Kategori: That is that
Det har varit en kall helg med många minusgrader. Det stör inte mig jättemycket, men det går inte att vara ute i samma utsträckning med barnen. I alla fall inte med Thea som bara sitter i en vagn eller pulka. Så det har bara blivit några småvändor. Men igår åkte jag och Elliot och lekte med Harry och Sofie en stund. Det kändes väldigt lyxigt att åka iväg med bara Elliot. Vi behövde inte invänta Theas sovstunder eller att jag behövde roa henne i vagnen, utan kunde ägna mig helt åt min grymma kille. I lite över en timme var vi ute i det kalla vädret och busade innan vi körde hem igen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0