Klipp

Skrivet den: 2021-08-06 kl. 22:54:29 / Kategori: That is that
Igår gjorde jag något som jag inte gjort på minst 2,5 år. Jag gick och hälsade på Elin på hennes jobb och satte mig ner i hennes frisörstol. Det var dags helt enkelt. Efter några timmar gick jag därifrån lite fattigare i plånboken och mycket fattigare på huvudet, men med en skön känsla ändå. Igår åkte det mesta av håret och det behövdes verkligen! Vi passade på att göra det lite ljusare också och det är ju i alla fall 5,5 år sedan någon färg lades i mitt hår. Så en stor förändring helt enkelt och nu får jag se hur jag tar mig an min nya frisyr :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0