Slut som artist

Skrivet den: 2021-08-13 kl. 22:49:11 / Kategori: That is that
Då var det dags igen att vara helt förstörd på fredagarna. Trots att jag bara jobbat sedan i onsdags. 

Det var tufft i onsdags morse innan jag skulle ge mig av till jobbet. Jag grät till och med under min morgonpromenad eftersom det slog mig att mamma-ledigheten är slut på riktigt nu. Jag var inte riktigt beredd på det. Att vara hemma med barnen så som jag varit nu i över ett år är det bästa jag gjort. Barnen är det bästa jag gjort, och även om jag (såklart) inte njutit av varje minut så har jag verkligen just njutit! Jag har trivts så otroligt bra med den vardag vi skapade här hemma. 

Men nu ska vi skapa nya rutiner och en annorlunda vardag än vad jag vant mig vid. Men jag vet att jag kommer hitta njutning i det också! Jag ser såklart också fram emot det nya läsåret med elever, kollegor och nya lärdomar :) 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0