Mamma x 1000

Skrivet den: 2021-07-18 kl. 22:11:27 / Kategori: That is that
" mamma, mamma, mamma" från två ungar i en vecka. Det ni! Veckan med båda barnen själv försvann i ett nafs. Vi gjorde några större utflykter och flera mindre. Besök till lekplatser med kompisar och till stranden med antingen Vera eller kompisen Harry. Vi hann med ett besök till stan också när jag skulle vaccinera mig och sedan lunch på det. Jag tror det var första gången som vi åt ute tillsammans själva, jag och båda barnen, men det gick hur bra som helst. Att ha med dem när jag skulle ta sprutan var heller inga konstigheter. 

Sedan räknade jag ner minuterna tills när Daniel skulle gå på semester i fredags, äntligen. För jag hade glömt att de hade fixardag med fotbollen hela lördagen så då var jag själv igen ;) Sofie tvingade ner mig till stranden på eftermiddagen vilket blev precis lika bra som det alltid blir med dem. Nu har jag två barn som älskar vattnet också och vill bada hela tiden. Inga konstigheter när det är varmt men när det är kallt i havet kommer jag vara mindre pigg på det hela! 

Bilder från i onsdags med Vera, och från igår. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0