Blåbärsbarn

Skrivet den: 2021-07-31 kl. 19:56:36 / Kategori: That is that
Idag åkte vi till stugan trots dåligt väder. Jag hade sovit mindre än tre timmar inatt på grund av att vi först hade gäster igår och sen för att Thea valde 05 som uppvakningstid. Eftersom jag tyckte det var alldeles för tidigt och hon behövde sova lite till var det bara att lägga henne i vagnen och gå ut. Hon sov en timme till men jag fick inte en minut extra för så fort vagnen stannar vaknar hon. När Daniel dessutom skulle iväg mitt på dagen, plus att det var länge sedan vi var där så var beslutet enkelt. Planen var inte att köra vid lite efter åtta direkt men eftersom alla ändå var uppe då… 

Vi tog med oss hinken och gick på blåbärsjakt i skogen idag. Lite blåbär fanns där ju men det hamnade inte så många i hinken. Men vad gör det när man har så roligt ändå? :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0