det var den dagen

Skrivet den: 2009-04-06 kl. 21:14:19 / Kategori: That is that
mysig måndag!!

en liten shoppingrunda i stan, hittade fina underkläder på hm, och lite annat smått å gott.. Det blev lunch med Vera och Alex på grafitti. Alex kommenterade att de kanske hade blivit för ofta när vi kunde kommentera vem som var trevligast och vem som gav störst portioner av personalen där. så de kan va..

Måste också berätta om min underbara pojkvän, väckte mig tio i sex imorse. "var är busskortet?" Helvete han är förbannad på mig. Upp på två röda, klädd i min fina victoria secrets pyjamas, ögonen öppna två mm. Letar upp kortet till honom. När jag ger honom det känner jag att han tittar på mig, okej nu kommer samtalet om hur busskortet ska ligga på sin plats och bla bla bla.. Men nej.. "fan vad söt du är!!" sen får jag en megakram.. "gå och lägg dig nu"  vilken underbar morgon!! 

Jag och Vera köpte glass och satte oss på torget. En dag som denna var vi inte ensamma det är en sak som är säker!
pratade om lite allt möjligt. Träffade senare på Frida också, även hon med en glass i handen! Frida kommenterade även att hon inte sitter bakom ett piano, utan en flygel.. opps my mistake men jag kan inget sånt onödigt vetande.. Jag är blondin värd namnet!!

Kvällen bjöd på träning, blev slappare än vad det tänkt, en bunte slitna spelare, hoppas på bättre spel och uppslutning på onsdag!!

imorgon är det carros födelsedag, blir, om vädret tillåter, en liten fika i parken. Annars inget planerat, skönt för ovanlighetens skull.. På onsdag blir det UTÅNG!! yey!!

dagens vårbilder







vi hörs.. :)

Kommentarer
Postat av: Thomas

nu har jag hittat in. 3 s var det.

mest glassbilder, fniss.

T.

2009-04-25 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0