pallar inte..

Skrivet den: 2009-04-09 kl. 21:51:37 / Kategori: That is that
Jag är så lycklig!!

pallar inte skriva, så inlägget kommer ta minst tre h för mig att skriva. Vågar inte öppna dörren, säkert en massa småungar. vill behålla mitt godis själv :) tänker faktiskt lägga ut ledtrådar till Daniels påskägg ikväll.. om jag hinner skriva klart innan han kommer hem that is..

onsdagskvällen var mkt lyckad. trevligt sällskap, det är få man kan ha en tvåmannaförfest men carro är toppen!! Kanske för att hon gillade utgången i fotbollen..

hur gick det med vårt "berömda" resept? nja, vågar knappt erkänna det, men man känner sig gammal. Struntade totalt i spriten, tog bara vinet och cidern.. klenis!! tog igen det med några drinkar ute, vilket man aldrig gjorde när man var yngre så.. vi säger att det blev lika..

Carros skor!! mina snygga ser otroligt mesiga ut i jämförelse. Tyvärr blev detta inte kvällens skor för Carro som fuskade, men fortfarande i högklackat såklart. Hoppas hon vågar använda dem snart, sjukt snygga!!

  

Idag var det upp tidigt, till skolan. Carro var sjukt impad! jag mådde sjukt dåligt. Gick upp 08.20, cyklade 08.40.. nice.. Bild stod först på listan ( vi har inte haft två lektioner på samma dag sen i november och vi har det när jag är bakis?? kom igen work with me here!!) kommer ni ihåg om hur bildläraren inte gjorde något bra intryck?? hon var sjuk idag och vikarien var helt underbar!! härlig människa och lärare, godd luck coming back now :)

tog en massa bilder på bilden, (jättetråkigt jag vet) Men vi gjorde ett riktigt snyggt konstverk.. tyvärr var vi tvugna att klippa sönder det i slutet och sammanföra det med den andra gruppens bild, vilket fick motsatt effekt tyvärr.. här kommer bilderna, tillsammans på lite roliga bilder på tjejerna i målarskjortor

 


Det går bra för Frida och Klara..

Alexandra försöker att inte ramla av stolen..Så sjukt go tjej!!

 

Resultatet av flera timmars arbete.. Men verkligen något jag skulle vilja göra med barnen senare..



Hade idrott också, slappt och skoj.. Vi är verkligen mer som en klass nu när vi arbetar med de estetiska ämnena. Betyder inte att man tycker om alla, men vi kan varandras namn, FRAMGÅNG!!!

okej det var dagen.. Struntar i vardagssnacket som städa, handla äta.. Så tråkigt..

fick sms från Jonna idag!! yey, ska hinna träffas nästa helg. Längtar!!

Imorgon blir det också lite speciellt. Hade någon frågat mig i tisdags vad jag ska göra på fredag så skulle jag bara vara ledig. Nu är jag inte ledig en sekund.. Vera kommer imorgon bitti och hämta saker från källaren.. flytande föda kan vi väll kalla de?? Sen bär det av till Åhus och glassbaren ( någon av dem, spelar inte så stor roll, glass är glass, speciellt såhär tidigt på året) Ska träffa Sanne och hennes mage, iiih. Inte träffat henne på, ja vem vet hur länge.. Ska bli massor av skoj!! Sen kommer Vera och hämtar mig så bär det av till konstgräset här i stan och kolla på Wäs herrar.. Hittade någon som ville följa med. Efter matchen bär det av till Åhus, IGEN.. Hem till Daniels mormor och morfar på påskmiddag..  hoppas på fint väder, och att det blir massor av fina bilder!!

okej det var dagen. ha de bra så hörs vi!! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

undra vad jag har i tankarna.. vi känns aboslut som en klass fast några hade kunnat försvinna.. hihi.. hör av mig imorgon så kanske vi kan ses ute i dimman=) puss

2009-04-10 @ 19:33:24
URL: http://fridazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0