praktik

Skrivet den: 2009-04-29 kl. 07:31:41 / Kategori: That is that
japp de närmar sig igen, följande två veckor ska jag åter befinna mig för långt utan Kristianstad för att det ska kännas okej. Herregud Kristianstad är ingen storstad med de här är en liten byhåla. Men så kan de vara.  Trivs med klassen och skolan himla bra annars..

Idag stod det 24+ i tidningen. Vet inte om jag tror på de, men idag är det premiär för bara ben. ( Fotbollen i lördags räknas inte!!)



resten av outfitten fick inte vara med, så tråkig.. :)  Återigen en dålig fotograf eftersom 90% är golvet. Skorna är från Foot Locker. Köpte dem för över ett och ett halvt år sedan. Enda anledningen till att de fortfarande är vita är att jag får skoskav av dem direkt. Kanske får testa Marias knep.. Tatueringen fyllde nyss fyra år, inskaffades dagen efter min 18 årsdag.

ikväll blir det fotboll. Kalle och Vera kommer hit en runda. Kalle är ju Arsenal fan och Daniel United fan. Nån av mig och Vera kommer inte få något ikväll, och jag hoppas inte det är jag ;)

Aja det är allt för nu, ska snart röra mig mot bussen.

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Milla

Då var jag meeeed! Oj, vad längesen det känns!

2009-04-29 @ 09:08:07
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0