Desiree goes lyxfällan

Skrivet den: 2009-08-10 kl. 21:46:56 / Kategori: That is that
hoppsan. Låter illa eller hur? Åkte till onoff idag igen för att fixa kameran. Förklarade dock att jag inte hade några pengar med mig, ( eller alls, lönen kommer på fredag) Försäljaren fixade det hela och hjälpte mig, jag fick handla på kredit. Hallå hur farligt och lyxfällan-aktigt låter det inte? Nej usch. Dock fick jag inte en så hög kreditgräns eftersom jag bara behövde pengar för att betala försäkringen och självrisken. Dessi lever farligt. Nu ska jag bara lista ut hur jag ska ta kort på kameran också, haha

       

Förresten är det inte Dessi längre  på fotbollen eftersom Ola och Tony ( tränarna) numera kallar mig Persson?? Återigen en rolig och jobbig träning, precis som det ska vara. Jag och Annie orkade inte duscha där utan körde med taket nere hem, härligt!!

Väl hemma ( efter duschen) blev det glass. Men för att lindra samvetet tog jag och delade en persika och lade på. Fy vad jag älskar chokladglass.



Den bilden får avsluta dagen, imorgon är jag ledig!!. kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

Var det inte nektarin du envisades med att köpa?

2009-08-11 @ 05:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0