did someone say partyyy?

Skrivet den: 2009-08-30 kl. 12:39:35 / Kategori: That is that

And party it is.. Det började som en vanlig föfest med tjejerna ( Carro, Marie, Frida, Dajana, Danni och Linda ) Vi snackade en massa, drack lite och lyssnade på musik. Sedan dök Vera och Kalle upp så det var bara till att ringa hem Daniel så Kalle fick lite sällskap. Mie med vän (tänker inte ens försöka komma på vad hon hette) kom också inom en runda. Dock så låg Daniel lite efter med drickandet så jag stannade kvar hemma med honom Vera och Kalle när de andra drog sig in mot stan. Så jag och Vera rockade loss till några låtar på lips. Daniel var inte imponerad men van antar jag..

  

Dajana ville inte vara med på bild, men det måste man, haha.. Danni vet dock inte om att hon är med..



Marie och Frida. Gladare och sötare får man leta efter!

  

Två blekfisar och en som spenderat tre veckor på (i?) Magaluf.. Och sen har vi mig och syrran, båda med full koll på läget.



Vera hittade vinglasen, men försökte öppna vinflaskan med en sax ( don't ask ) Det hela slutade med att hon är skyldig mig en ny vinöppnare..



Jag och Carro i skitseriös pose, haha



Till sist Frida och Ceasar, hur kan man inte gilla dem??

målet för kvällen var grand, men med sällskapet passade banken bättre. Där blev det mer dricka och snack och vi hade skittrevligt!! Idag vaknade vi vid åtta-tiden och jag hittade en subway-macka bredvid mig. Himmelriket!! Nu ska jag snart gå och byta om till fotbollsmatchen idag. Wä IP kl 15.00!! div.3 laget vann igår!! Nu ska vi vinna idag!!

hoppas alla får en trevlig söndag!! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0