en fredag

Skrivet den: 2009-08-07 kl. 17:14:06 / Kategori: That is that
men inte vilken fredag som helst. Idag var vi på begravning för min gammelfarmor (mammas farmor) Jag har inget att jämföra med eftersom jag aldrig varit på begravning innan. Men jag tyckte att det var fint om än jobbigt. Även om hon var gammal och man inte sågs ofta har Martha ändå alltid varit där. Som prästen också pratade om, hon höll ihop släkten på något vis. jobbigast var ändå att se morfar och hans sorg. Jag kan inte hålla tillbaka tårarna när jag ser hans, de går inte.


Martha Stedt 20 december 1910 - 28 juli 2009

Efter begravning åkte hela sällskapet till Fredholms för att äta. Tyckte maten var sådär men att efterrätten var gudomlig (kladdkaka)

Väl hemma bytte vi om och begav oss till torget med Vera. Glass inhandlades och vi gick mot tivoliparken.



söta systrar



söt syster



en syster

Det var mycket trevligt och Kalle dök också upp. Lite skitsnack och allmänt mysigt. Nu är jag och Daniel hundvakt till Izzie igen. Länge sedan, och vi har saknat henne! Det fungerar jättebra med katterna ( De är inte lika jobbiga när hon är här)
Ikväll blir det fotboll i Ovesholm ( dumpade Åsum) Heja Wä!! bilder kommer säkert därifrån.

Kvällen har bara börjat, haha kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0