en riktig torsdag

Skrivet den: 2009-08-20 kl. 12:05:18 / Kategori: That is that
Idag var det äntligen dags för att ta tag i mitt liv igen. Mest eftersom Daniel tagit ledigt från jobbet och jag inte pallade vara hemma om han skulle vara sur och trött.. Gick upp klockan sju och kvart i åtta begav jag mig in mot stan för att träffa Vera. Tillsammans med min cykel gick vi till biltema ( det är långt ) och köpte en till henne. Det var en tidig fördelsedagspresent från mig och Daniel



Fin cykel och syster.. Efter halva vägen hem igen cyklade vi förbi Mc'Donalds, och stannade för frukost


gott såklart fast allt på brickan är inte mitt, lovar!!

Efter att ha hjälpt Vera med att flytta in lite nya möbler åkte jag hem för att byta om. Det är varmt ute!! Ska på lunch med Vera, Kalle och Daniel ( han lever )

njut av värmen!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0