min onsdag

Skrivet den: 2009-08-12 kl. 13:34:57 / Kategori: That is that
Usch vad tråkigt det här är. Ligger bara hemma och gör ingenting. Borde ta tag i saker men pallar bara inte.. för att rädda mig själv kan jag berätta att gårdagen inte var helt bortkastad utan jag åkte till gymmet med Daniel och Matte. Det var jobbigt men kändes samtidigt jättebra och idag har jag en mysig träningsvärk. Känner mig otroligt vältränad nu.

Efter gymmet blev det ännu mer chokladglass med nektariner ( erkänner, Daniel hade rätt. Det var inte persika utan nektarin). Vi tittade på full frys och gick sedan och la oss. Av någon anledning måste jag gå och lägga mig när Daniel gör de. Så jag ligger där tills han har somnat sen smiter jag upp igen, haha. Men säg inte det till honom..



Nu ska jag gå och rulla upp, bädda sängen och ta tag i mitt liv. Fotbollsträning ikväll, härligt..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0