one day, six more to go

Skrivet den: 2009-08-24 kl. 22:43:20 / Kategori: That is that

Jag vet inte riktigt om jag gillar att vara ledig. De passar inte riktigt mig och jag har lite halvtråkigt. Har gjort lite småsaker bara, plockat undan här hemma, diskat och sånt. Sen var jag hos vetrinären med Ceasar som åkte på en kastrering sådär på måndagsmorgonen. Träffade mamma och handlade lite nya blommor och på kvällen var det fotbollsträning. Ja det var hela min dag. Eller nja, jag spenderade lite tid framför tvn också..

Hur underbar flickvän har man inte om maten är klar när man kommer hem från jobbet? Inte nog med det, hon har även sorterat reklamen och sparat det du vill läsa. ( Jag höll också fingrarna i styr och tjuvläste inte nya slitz som kom med posten)

Nu står jag dock inför ett halvjobbigt val



Nya Slitz eller Michelle Magorians God natt mister Tom? Eller vad spelar det för roll, båda finns ju kvar imorgon när jag vaknar, haha.

God natt och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0