3 December

Skrivet den: 2009-12-03 kl. 06:53:13 / Kategori: That is that
och fjärde dagen på min praktik

Men det är inte om det jag ska berätta om nu. För något ovanligt hände mig igår. Till promenaden hade jag självklart tagit mina gamla termobyxor och hade lite svårt för att knäppa dem runt magen. I fickan hittade jag något alldeles underbart. 4 $, ja jag ljuger inte 4 $ från min underbara tid i USA. Ni kan ju bara gissa vilken nostalgitripp jag åkte på sedan. Alla underbara minnen och påhitt och människor. Mitt år i USA är mitt livs bästa, so far ( ala Homer Simpson )

Vidare till praktiken...




Kommentarer
Postat av: Malin

söt blogg :)

2009-12-03 @ 12:34:04
URL: http://manobo.blogg.se/
Postat av: Alex

Kul med pengar:) Går praktiken bra? Vi hade besök idag och det gick helt okej:)

2009-12-03 @ 17:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0