may I?

Skrivet den: 2009-12-08 kl. 07:22:27 / Kategori: That is that
complain like a crazy person??

För igår hade jag välrdens jävla fucking day!!!

-som började med att klockan ringde 06.00 på morgonen.. blää.
-Sedan visar det sig att mitt visakort är borta. Misstankarna hamnar på subways golv i lördags kväll.
-Jag bränner mig på nyponsoppan jag gjort, jättemycket. mitt på tungan. aj.aj.aj.
-När jag ska cykla iväg till bussen går jag in i ett spindelnät. Jag får det rakt över ansiktet.hmpf
-praktiken fortlöper helt okej..
-När jag kommer hem upptäcker jag att en låda i frysen retas så den hade inte stängts riktigt. snö på allt. noooo
-Efter detta väntar tre h i tvättstugan, disken, matlagning och plugg.

Jag är så trött!! Det enda positiva med igår var att jag vann över Carro i betapet. Men det är inte mycket att hänga i julgranen. Och vilken julgran???

And here we go again...


Kommentarer
Postat av: Anonym

alllting bra?:D

2009-12-08 @ 13:51:59
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: malin

Jobbig dag ;/

men fin blogg :)



ta gärna en titt på min om du har tid över :)

kram

2009-12-10 @ 15:01:26
URL: http://maaliinaarviidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0