too old!!

Skrivet den: 2009-12-06 kl. 10:49:57 / Kategori: That is that

Igår var det Fest med stort F!! varken jag eller Carro ska jobba idag och det måste ju firas med en riktigt partykväll!! Laddade som få gick vi på förfest hos Carros lagkompisar. Det blev dans, kortspel och lite snack. Efter lite missar med taxin åkte Carro på min cykel in och vi irrade runt på stan en stund innan vi hamnade på t-baren..

Ganska snabbt blev vi trötta i fötterna och hungriga. Men vi stod ut och dansgolvet var vårt. Fram till kvart över ett kanske. Då gav vi upp och begav oss till Subway. Det ironiska är att ni vi äntligen träffade några vi kände var dem påväg in när vi skulle ut. Det blev en italian bmt och Carro på pakethållaren hem.

Väl hemma tog jag datorn, några bitar fetaost och sladden i colaflaskan och la mig i tredjesängen. Där trivdes jag som bäst.

Carro, nästa gång är det du och jag på förfest, sen blir de class och black jack. De måste vi orka med, haha. Aja, lite bilder från kvällen



Sanna och Tina




Världens sötaste Svea




Dessi kissinödig. haha





Kommentarer
Postat av: Suss

haha bakis idag då?

2009-12-06 @ 12:18:22
URL: http://mastercat.webblogg.se/
Postat av: suss

Gud va skönt=)

2009-12-06 @ 17:12:52
URL: http://mastercat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0