Efterlängtad lördag

Skrivet den: 2009-02-21 kl. 16:30:24 / Kategori: That is that

Hur ofta får man blogga? hm..

Spenderade gårdagen med Daniel och 11 000 andra som var och kollade på malmö. Riktigt härlig stämning och matchen slutade med vinst efter staffar.

Bestämde mig för att jag och Daniel skulle prata lite i bilen dit. Daniel tyckte inte detta var en bra idé. Jag provade en annan infallsvinkel. Daniel sa fortfarande nej. Jag var tyst. Erkänner att han hade en poäng, men de hade jag med, ingen av oss kunde ju komma därifrån.. tror Daniel och malmö tillsammans räddade resten av kvällen.

Något jag gillar starkt med malmö arena är damernas. Och ljudsystemet. Men alla tjejer/damer/kvinnor borde prova på att gå på toa under periodpausen. Inte en jävel där, inte någon kö inte något ruff framför spegeln, ingenting. I'm in heaven.

Funderar på att skriva hela bloggen på engelska. Varför inte när 90% av min tankar är på engelska ändå. Får se om jag vågar.

Lördagen har varit lugn, skall förhoppningsvis sluta annorlunda. Har fixat och donat inför kvällen. Byggt hyllor, varit på H&M och köpt nya underkläder, på systemet (ja alla vet vad man gör där) och på apoteket och köpt skoskavsplåster. Kvällen är räddad. Sällskapet för kvällen har reducerats till Lillsyrran och Lina. Blir som vanligt när jag försöker planera något, konstigt att jag inte vänjer mig, inte alltför smart blondin här..

Imorgon blir det IKEA, ett enormt shoppingbegär har byggts upp. Tar syrran med mig, hon kan övertala mig att köpa det mesta.



to be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0