Fredag, så efterlängtat

Skrivet den: 2009-02-27 kl. 14:10:10 / Kategori: That is that

sovmorgon idag, behöver inte vara på skolan förran nio, me like! Har jag då gjort något vettigt med min nyvunna tid? nej, dissar fortfarande disken.

Måste berätta om mitt slagsmål med tvätten, fy fan vad arg jag var!! går ner vid halv tio för att hämta resterna i torktumlaren. Fast den hade stannat så inte ett skit var torrt. Sätter på den igen, tänkte en timme får den på sig. Efter tio min hade jag somnat, japp till fotbollen, inte bra! Daniel väckte mig så fint med att han skulle gå och lägga sig. Tack för all hjälp! Släpade mig ner i tvättstugan, fick jag tvättkorgen med mig? Fick trycka ner allt i lika handdukar och släpa mig upp. Inget var såklart torrt, slängde allt på golvet och gick och lade mig, struntade i skiten, god natt!!



Men men torsdagen fortsatte bättre, löpträning på kvällen, skönt att springa av sig lite och avreagera. Har dåligt samvete eftersom jag inte kan finnas för laget så mkt som jag hade velat. Låter rörigt kanske, men jag jobbar så mycket på helgerna. Jobbar jag inte finns det andra tusen saker jag måste göra, eller vill göra. Kvällen innehöll också andra guldklimpar...


Men nu är det fredag, ska gå en runda på stan med Daniel, CSN kom i onsdags, lönen idag. Hade fått läneförhöjning med 30 kr / h, klagar inte, JUBLAR!!! Så jag hoppas jag hittar något, två par skor på scorett jag bara måste ha!!

Kvällen innehåller annars jobb, vem fan har arbetstid mellan 18-21.15? så otroligt onödigt, speciellt en fredagkväll. Men för att vara ärlig, den här helgen spelar de ingen roll, ska ändå börja 7.45 imorgon ändå.

Lördag kväll innehåller fest. Alexandra ska ha 20-årsfest i Yngsjö. Ska bli riktigt roligt!!


slutar nu, lovar att nästa gång kommer det bilder :)  have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0