Livet är hårt

Skrivet den: 2009-02-25 kl. 21:12:21 / Kategori: That is that
Låten som nu spelas om och om igen är ingen mindre än Flo Rida "round round" gillar den starkt.


för arbetare... usch nej, en annan är inte van vid åtta-timmars-dagar. Jag har börjat vänja mig vid åtta-timmars-veckor, MAX. Eller att gå upp innan sju på morgonen. snoozeknappen är väl använd!!

Dagen spenderades på skolan, återigen en lyckad dag, trivs!! Gör det där med att gå upp så tidigt värt de! Väl hemma blev det en runda på stan. Stod och skulle betala när kassörskan säger 299:- men slår in 229:- vet inte vad jag betalade, får kolla kontoutdraget senare. Jag fick dock otroligt dåligt samvete, jag blir nog ingen bra lärare..

Vi smet in en runda på bokrean också. Jag skulle inte handla. Två minuter senare stod jag med tre böcker i handen. Jag skulle inte handla, men jag ville. Jag handlade inte, fatta viljekraften!! Jag älskar böcker, vet inte varför men pocket är bäst. Ofta handlar dem om kvinnor ( rika sådanna) som shoppar i NYC eller någon annan storstad. Den får gärna vara på engelska också. Men de flesta böcker passar mig. Allt från Daniels "fotbollshuliganer" till "The five people you meet in heaven" ( riktigt bra bok) Men iaf, shoppingrundan slutade på bibloteket, varför får man inte bärkassar där??

Kvällen avslutas med fotboll igen, gillar CL, men varför måste alla roliga lag mötas nu, då är det ju inga kvar till finalen..?

 
Jag och Daniel kollar på Real Madrid 2008
Jag och Daniel kollade på Real Madrid 2008


Tjatat på Daniel att han ska göra saker ( inom hushållet that is).. Tror jag använder mig av fel taktik. Några förslag? Snart åter till tvättstugan och sedan sängen. Fan, man blir ju trött av att jobba.. Och en annan får inte ens betalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0