en dag som alla andra..

Skrivet den: 2009-07-20 kl. 18:53:52 / Kategori: naglar
Eller en dag som jag vill uppleva igen om man kan säga så..

Daniel väckte mig, ( pga hans festande har han vänt på dygnet, på fel håll.. så han är uppe tidigt varje morgon) En timme senare satt jag hos Ida och fixade till naglarna ( Hon fixade naglarna, jag babblade på som få) Resultatet blev snyggt som vanligt.



blåa med vita ringar.. Blir imponerad av den fantasi och kreativitet hon har. Att jag aldrig hade kunnat komma på hälften av vad hon gör ( pratar fortfarande om Ida). Sedan kom jag på att jag studerar till lärare och behöver massor av fantasi, ideer och kreativitet själv. Läskigt, tänk om jag inte har de?

aja, hade på mig mina nya tröja idag, yey..



där har vi den, 199 kr på MQ.

Har också varit i Åhus och träffat Doris idag. Jag och Daniel gick en runda med henne eftersom Vera jobbade och mamma och pappa är och roar sig i Östersund. Senare tänkte jag på att det kanske var sista gången jag träffade henne., Men det är inget jag vill tänka på. Vill gråta så fort jag tänker tanken men kanske var det ändå bäst iaf. Vet jag när det är sista gången hade jag inte kunnat släppa henne..  tog kort på oss iaf





Det blev lunch med Daniel och sedan en fika och runda på stan med Carro. Snacka skit och ha de bra.

jag kommenterar en söt unge som går förbi.
C - jag tror inte på att du inte vill ha barn.
D - jag vill ha barn, bara inte nu på ett tag, sen vill jag inte ha barn så länge, nån dag i taget passar mig.
C - Ja men skilj dig då så har du bara barnen varannan vecka.

Ikväll har vi inget planerat, bara hänga lite. Imorgon är de jobb som vanligt men jag ska nog överleva.. Daniel har varit underbar idag och städat hela lägenheten. puss på honom..

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sanne

Haha ni är inte kloka ni två, kan se er konversation framför mig;)

2009-07-21 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0