Fredagskvällen

Skrivet den: 2009-07-04 kl. 07:30:28 / Kategori: That is that
Sådär, första dagen på Kristianstadsdagarna avklarad. Känns redan som om man kan det eftersom allt ser precis ut som det alltid gjort. Fördelen med första dagen var att toan så riktigt fin ut, jag lovar. Ny fördel är också att jag och Daniel har så närma hem. Detta kommer med all säkerhet leda till för många öl, men så ska det vara.

Jaha, började dagen med att storstäda och tvätta, kändes bra att få de gjort. Sedan spenderades några timmar på konsum och jag var så arg. För att saker inte gick som de skulle och jag var stressad i tre h minst. Det bubblade inom mig av ilska och alla som känner mig vet att det inte är jag riktigt. Men jag fick inte visa minsta lilla inför kunderna och var tvungen att le och behärska mig något helt djuriskt. En prövning verkligen. Tanken dök upp att jag önskade att alla kunder var Daniel. Då hade jag kunnat skrika och gorma och vara hur otrevlig som helst. För det får jag vara med Daniel, han tycker om mig ändå. Älskar honom av hela mitt hjärta.

Direkt efter jobbet stack jag hem och fixade till mig ala tio minuter. Sedan infann jag mig hos Matte där Andreas redan gått och lagt sig, hmpf.. Fick en jättegod drink som jag tog receptet på och sedan drog vi i till stan. Jag skulle dock vara nykter efersom jag jobbar idag och nykter denna kväll bestod av en drink lite vin och en cider. Lite bilder från kvällen



söta som få mitt i öltältet



Julia, så glad och söt. Daniel gör en "Kalle"

på tal om Kalle, han och Vera kom hem igår och det ska bli så roligt att få träffa dem idag! Jag har saknat min syster massor!! Nej nu ska jag smita, nya timmar på konsum väntar, 9-16 idag, sen raka vägen till Jessica. Därflr jag gick upp extra tidigt för att hinna skriva.

Det kommer bilder imorgon hoppas jag, men man vet aldrig denna kväll planerar jag inte att vara nykter så då vet man aldrig var det slutar.l ( jag hör pappas röst som säger " ta de nu lugnt", jag lovar, kan se honom framför mig och allt. Min pappa är bäst :) )

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0