hell no..

Skrivet den: 2009-07-27 kl. 20:45:29 / Kategori: That is that
måndagar gillar vi eftersom jag återigen var/är ledig. Så det var till att gå upp tidigt och åka hem till föräldrarna med frallor och juice. Vinden skulle tömmas. Vet ni hur mycket saker som samlas på en vind under 24(23) år? Massor!! "hjälpte" också syrran att städa bland hennes kläder och fick med mig en skinjacka och en svart klänning med mig hem, nice.. Hem kom också tre bananlådor med böcker och annat som jag ville spara.

Väl hemma blev det mat och sedan iväg till fotbollsträningen. Japp ni läste rätt träning, vet inte hur länge sedan det var jag tränade ( Daniel räknar tennisen som träning fast de gör inte riktigt jag haha) Innan träningen hade jag övertygat både mig själv och Daniel att jag skulle sluta med fotbollen. Jag tyckte inte det var roligt längre, jag är asdålig och har inga nära vänner där längre. Men bestämde mig för att iaf åka dit idag. Oj vad skoj jag hade! Jätteskönt att träna och springa lite, träffa alla glada igen och bara köra slut på kroppen. Det behövde jag efter alla timmar på konsum och alla biokvällar med popkorn och läsk. Herrarna tränade/spelade match också vilket självklart bidrog till min fortsatta karriär.





herrarna


 
och damerna

Nu ska jag och Daniel kolla på film eller bara mysa framför tvn..
kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0