lördag

Skrivet den: 2009-07-11 kl. 08:20:02 / Kategori:
åter ett inlägg med veckodagen som rubrik, måste bli bättre på de där..

Just nu händer de inte så mycket. Tiden spenderas på konsum och framför datorn.. Några timmar inne på Kristianstadsdagarna har de också blivit. Dock inte förrän ikväll jag ska dit med Carro så de ska bli extra trevligt ikväll.. Träffade henne i torsdags och hon färgade mitt hår med. Utväxten är borta och jag mår bättre än någonsin. Nu blir de till att missbruka mitt silvershampoo. Nej det räcker med någon tvätt så blir det toppenbra.



Och när vi ändå är inne på ämnet saker kan jag berätta att jag äntligen fått min nya mascara som Carros föräldrar köpte till mig när de var i Grekland. Tack tack :) Saknat min Dior här hemma



Och eftersom jag träffade Carro i torsdags blev det en runda på stan. Hur slutar våra rundor på stan? Jo, Dessi köper nya skor. Ta två betala för ett på scorett fick inte missas, och skorna jag kollat på så ofta är äntligen mina



smart som jag är också, tar jag kort på foten med ärret men låtsas som om ni ser de.. Läkaren sa att jag inte fick gå i högklackat så.. skit samma

nej det får räcka nu. Massor mer att skriva. Jag och Daniel är hundvakt, Izzie är här!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0