over and out

Skrivet den: 2009-07-12 kl. 23:33:35 / Kategori: That is that
jag är helt slut, fy satan!! Så det ska vara. sitter och kollar på en dålig film och Daniel diskar i köket.
 
I lördags var vi hos Marie och firade hennes 21 årsdag och examen. Det var jättemysigt och hoh hade gjort världens godaste smörgåstårta!! Sedan bar det av in till stan och mer festande. Lite för mycket kanske och ibland önskar man att man hade hält i sig lite till och inte kommit ihåg de, haha.. Har iaf alltid trevligt med Carro och i våra skor tog vi oss långsamt hemåt.


















det blev en del roliga kommentarer under kvällen också.

"aburgine är inte en frukt, det är en tjock gurka.."



Hur tänkte vi här Mie? gurka?

"Mitt löshår är löst" Carro förtvivlad.. Och sen Frida som var himla nöjd med sina jättestora ciderflaska. De var lätt mer än en burk, som innehöll 50 cl. Flaskan hela 500 ml.. som de kan gå...

Carro sov här, och det var pannkakor planerat till frukost. Fast vi hade ingen mjölk hemma så därför blev det house of bagels istället med smoothie och bagel med cream cheese och lax. Många minnen från USA med den maten..

jobbade idag mellan 14 och 21.15. Helt sjukt med folk eftersom beach handbollen och alla turister. Men jag hade bilen och struntade i att stressa. Skönt för en gångs skull.. Så nu sitter jag här. Imorgon ska jag och grabbarna till Tyskland.. grabbarna är inga mindre än Daniel, hans pappa Thomas och min egen pappsen.. Vi ses då

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0