pinsamt värre..

Skrivet den: 2009-07-01 kl. 18:04:10 / Kategori: That is that
sådär, nu har jag lagt upp en räknare på bloggen, så ni kan få se hur få läsare jag har ;)  tror nog jag kan räkna dem på fingrarna och namnge dem :) men men.. fråga inte hur lång tid det tog.

Sitter just nu hemma efter en halv dag på konsum. Daniel är på handbollsträning. Innan ni undrar, nej det är bara beachhandbollsträning med jobbet. När han kommer hem ska vi äta nypotatis och fläskfile, kanske låter gott men jag kan förstöra allt jag lovar. Hope to live to see another day.

Eller hoppas iaf att få leva för att uppleva kvällen, tänkte dra ut och ta en öl, hoppas på en liten fest eftersom det verkligen är vad jag behöver just nu.Börjar inte jobba förrän fyra imorgon och innan dess blir de lunch med mamma så jag har tid att vara lite bakis.  Ge mig en grasshopper



ska hoppa in i duschen och hoppas på det bästa, call me..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0