Ron Weasley!!

Skrivet den: 2009-07-17 kl. 15:45:10 / Kategori: That is that
japp dags för ett inlägg om Harry igen. jag var och kollade på Harry Potter and The Half Blood Prince igår med Sara. Mycket bra film. Dock är det jättesvårt att inte jämföra böckerna och filmerna. Det är mycket som fattas i filmen, vissa viktiga delar till och med. Det är också dessa skillnader man pratar om efter filmen och denna tappar då poäng..  Men jag kommer längta till nästa film massor ändå. Vilken liten tönt jag är.



Är det bara jag som föll för Ron Weasley? Vilken kille de är :) Så harmonisk och snäll..



Idag var det upp tidigt, tvätta och hundvakt. Kunde inte följa med Carro till stranden så det blev tivoliparken med Vera. Imorgon ska vi ha en systerdag. Det ska bli mysigt och om vädret sviker har vi en riktigt bra plan B. Vad vi gör får ni veta imorgon.. Ska också lägga upp bilder på djuren ( och Daniel). Men det får bli lite senare eftersom jag sitter vid Daniels dator.

jobba snart, köra till Åhus, me like.. Daniel spelar handboll och ska sedan ut så de blir jag och katterna ikväll..

kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha pinsamt nog föll jag osså för Ron, han va helt sjukt bra i filmen ju! Snacka om bra skådespeleri dessutom, jämfört med de andra mesarna. ^^ Har för övrigt tagit en massa kort på Daniel idag, så de är bara att välja och vraka. Kram. :)

2009-07-17 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0