Saturday is a good day

Skrivet den: 2009-07-25 kl. 23:43:52 / Kategori: That is that
Idag har varit en bra dag. ( dock är allt bättre än den natten vi har haft, skulle kunna strypa katterna och min orkide står i klädkammaren)

När vi väl var uppe (och vakna) gav vi oss iväg till stugan i Torsö. Mamma och pappa var redan där och vi fick en guidad tur. Ett jättefint ställe som är typiskt för mina föräldrar. Jag tror att de kommer stormtrivas där, speciellt när de får sätta sin egen prägel på det. Jag har varit lite orolig nu när mina föräldrar ska flytta, det är ju också mitt hem som packas ihop i lådor. Men att se mina föräldrars saker i stugan gör att jag känner mig trygg där också. Min slutsats är helt enkelt att jag känner mig hemma där mina föräldrar är. Och det är väl så det ska vara?



Seriöst, hur hög mysfaktor har inte den bilden?


 

uterummet och utanför en av två gäststugor



vid ingången

 

andra delen av uterummet och pappa som målar taket i vardagsrummet (taget från köket)



blomma/växt



Jag hjälper mamma och packa upp lite glas..

Vi hann med en runda på stranden också

 


Blev många bilder idag, men jag hoppas att jag har gjort stugan rättvisa. Efter ett par timmar och lunch körde Daniel mig till Åhus. Det blev lite mys med Doris och en runda i skogen ( japp hon är kvar. Har dock vant mig vid tanken att hon inte finns där för alltid och klarar av att se henne och tänka på henne utan att bryta ihop, varje gång) Några timmar på konsum och sedan hämtade jag upp Daniel sen hem. Både syrran och Carro x 2 är ute ikväll.. Känns sådär och är himla sugen själv. Ska dock jobba HELA dagen imorgon. Bra betalt och tur är väl de.. Nästa helg satsar vi stort på!!

på måndag ska vi tömma vinden i huset, iih vad mycket saker jag kommer vilja släpa hem och jag och Daniel kommer nog ha våra duster om det hela.. heja på mig, det är min barndom vi pratar om.. haha

Ska sova nu, Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0