halva veckan

Skrivet den: 2009-06-17 kl. 22:17:26 / Kategori: naglar
så nu har halva veckan gått och jag har gjort 21 h på konsum so far. Imorgon slår vi dock till med 13 till så.. I tisdags var jag i Sjöbo och höll laget sällskap. Satt på bänken hela matchen, men det var planerat ska jag också tillägga.. Jag är ingen div 3 spelare. Jag var med för att laget skulle ha få fler spelare från A-laget i B-laget. Vet inte hur det fungerar men det är heller inte min uppgift att förstå. Det var trevligt i bilen ner med Emy som körde, Sara som guidade, och jag Emma och Ida i baksätet. Matchen pratar vi inte om, vi förlorade, men jag fick några in action-bilder på tjejerna



Hannah och Matilda på mittfältet



Antonia på topp



hela laget

Stämningen var inte lika hög i bilen hem men de blev ändå några guldklimpar framåt småtimmarna. Onsdagen började som vanligt på konsum och efter det besökte jag Ida och äntligen var det min tur att fixa naglarna. Hon lyckades igen den där Ida och jag är jättenöjd!!







Kvällen spenderades i Nosaby då jag Daniel och Vera kollade på när Kalle och hans lag spelade 2-2. Synd att de inte fick in ett mål i slutet för de hade bra press.  Jag och Vera smet till Maxi och har inhandlat mat till midsommarafton. ska bli riktig fest i Åhus!!
Nu ska jag och Daniel sova, säger han.. Jag tänkte läsa lite först, och retas lite extra. Jobb imorgon igen,

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0